7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne kontakt@s-11.dk
Vælg en side

Crossnet Soccer-spil

(14 kundeanmeldelser)

kr. 1.199,00

Kan du fodbolddrible i en kvadrat? Det hurtige spil Crossnet Soccer spilles med en fodbold over et firedelt net, og det gælder om at finte dine modstandere væk for at få point. Hvis du nogensinde har spillet ""king out"" i skolegården, … læs mere her

Er Crossnet Soccer-spil på lager?

Annonce
Køb Crossnet Soccer-spil

Yderligere beskrivelse og flere billeder her:
Crossnet Soccer-spil

Crossnet Soccer-spil fakta

• Navn: Crossnet Soccer-spil
  • Pris: DKK 1199.00
  • Mærke: Crossnet
  • ProduktID: 18769
  • Returret: 90 dage
  • Fri fragt: Ja, ved køb over kr. 499
  • Hurtig levering: Bestil inden kl. 15 så sendes Crossnet Soccer-spil samme dag (hverdage)

Mange leder efter den billigste Crossnet Soccer-spil på nettet, og de ender oftest ud med at finde tilbud her: Gå til shop

Hvor køber man den perfekte gave? Crossnet Soccer-spil lige her er et godt bud

Crossnet Soccer-spil kan sprede glæde hos alle modtagere. "Leg & Spil > Legetøj > Udendørs Legetøj", "Sæsonens Bedste", "Sæsonens Bedste > Forår & Sommer", "Højtider > Midsommer", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Søster", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til kategorien indeholder mange eftertragtede gadgets. CoolStuff.dk er nok Danmarks mest populære online shop, når der skal købe gaver. Varen kan indenfor 90 dage sendes retur, hvis købet fortrydes. Når gaven til fødselsdagen skal findes, kan du gøre det ret let for dig selv; det der skal i kurven er Crossnet Soccer-spil, og så kan du med god samvittghed tage til fejringen. Så alle lige er med: Crossnet Soccer-spil kan sagtens gives som fødselsdagsgave. Mange gadgets bliver ofte opfattet som pjat, og derfor er der nogen, der er bange for at give sjove gaver. Men tænk ikke på det, det er ikke nogen grund til at afholde dig fra din tanke om at give gadgets som gave, det forholder sig egentlig på den måde, at mange folk mener at gadgets er fremragende gaver.

Crossnet Soccer-spil får du 90 dages returret på

Crossnet Soccer-spil kan på grund af dens store popularitet nu findes i vores varekategori "Leg & Spil > Legetøj > Udendørs Legetøj", "Sæsonens Bedste", "Sæsonens Bedste > Forår & Sommer", "Højtider > Midsommer", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Søster", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til. Du får oven i købet hele 90 dages returret som er en fin sikkerhed for dig, hvis du nu fortryder dig køb af din vare. Fun fact er at de fleste shoppere i Danmark køber Crossnet Soccer-spil i den kendte webshop CoolStuff.dk, som ofte har gode tilbud og sørger for du sparer gode penge. Vi har håndplukket varerne og blandt dem kan du helt sikkert finde noget du kan li, og der kan klikkes køb på den vare du kigger på lige nu. Købes der ind i online webshops er priserne mere attraktive end i butikkerne- det er effekten af, at den attraktive adresse på strøget ikke er nødvendig, og man dermed sparer meget på huslejen.

Online fordele med Crossnet Soccer-spil

Når du handler online, er der bedre fordele, fordi webshops er underlagt en lovgivning, de skal følge. Den danske lovgivning giver dig 14 dages returret. når produkterne er købt online, der findes også shops, der er endnu bedre og giver mere som ligger udover de lovpligtige 14 dage. Webshops er nødt til at skilte med deres priser på varerne online, og prissammenlignen er let at foretage, når man kan se de forskellige shops priser med det samme. Du kan oven i købet gøre det direkte på din mobiltelefon i bussen eller toget. Du får også en anden stor fordel, når du shopper online, og det er du slipper for, at varens pris er forskellige fra skiltet og til kasseapparatet, så du skal stå i kø bagefter for at få den rigtige pris. Efter at have afsluttet din handel, bliver dine varer sendt til dig, eller du kan bede dem om at sende til dit arbejde i stedet for, du skal bare huske at vælge den rigtige adresse. Du kan også springe en lang kø ved kassen over så det er direkte til kassen, når du er færdig med at handle, så er det aldrig mere ubehaget ved at stå alt for tæt i en kø til kassen.

Køb Crossnet Soccer-spil i dag for kun kr. 1199.00 med 90 dages returret, så sendes den direkte til din adresse.

14 anmeldelser af Crossnet Soccer-spil

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.