7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne kontakt@s-11.dk
Vælg en side

Mölkky Spil

(23 kundeanmeldelser)

DKK 159,00

Det finske spil Mölkky bliver hurtigt en favorit på picknicken, stranden eller ved familiemiddagen! Kast kastekeglen mod de andre kegler for at samle points, først til 50 points vinder! Spilleplanen ændres hele tiden, hvilket gør Mölkky til både et sjovt … læs mere her

Er Mölkky Spil på lager?

Annonce
Køb Mölkky Spil

Yderligere beskrivelse og flere billeder her:
Mölkky Spil

Mölkky Spil fakta

• Navn: Mölkky Spil
  • Pris: DKK 159.00
  • Mærke:
  • ProduktID: 15582
  • Returret: 90 dage
  • Fri fragt: Ja, ved køb over kr. 499
  • Hurtig levering: Bestil inden kl. 15 så sendes Mölkky Spil samme dag (hverdage)

Mange leder efter den billigste Mölkky Spil på nettet, og de ender oftest ud med at finde tilbud her: Gå til shop

Hvor køber man den perfekte gave? Mölkky Spil lige her er et godt bud

Mölkky Spil fungerer rigtig godt som værtsgave. Se alt,Hjem & have,Leg & Spil,Hobby & Fritid,Børnefest,Billige julegaver,Billige gaver,Fars dags gaver 2021,Festival,Quiz spil,Firmajulegaver,Firmagaver,Firmaevents,Fødselsdagsgaver,Værtindegave,Julegave til bror,Julegave til søster,Julegaver til drenge,J er kategorien som de fleste ønsker sig noget fra. CoolStuff.dk kan meget vel være den sjoveste webshop i Danmark, når der skal købes gaver. Varen kan byttes eller returneres indenfor 90 dage, hvis det alligevel ikke lige er dig. Er du løbet sur i jagten på den gode vært- eller værtindegave, er hjælpen lige her, og den hedder Mölkky Spil, gaven vil sprede glæde og smil i selskabet. Så alle lige er med: Mölkky Spil er en super nice studentergave. Mange gadgets bliver ofte opfattet som pjat, og det kan være en af grundene til at der er nogle, kan være bange for at indkøbe en gadget eller to som gave. Det er dog en skrøne, og det skal ikke afholde dig fra at give gadgets i gave, alle mennesker, store som små, mener at gadgets er fremragende gaver.

Mölkky Spil får du 90 dages returret på

Mölkky Spil er stadig en af de mest eftertragtede varer her i webshoppen i varegruppen Se alt,Hjem & have,Leg & Spil,Hobby & Fritid,Børnefest,Billige julegaver,Billige gaver,Fars dags gaver 2021,Festival,Quiz spil,Firmajulegaver,Firmagaver,Firmaevents,Fødselsdagsgaver,Værtindegave,Julegave til bror,Julegave til søster,Julegaver til drenge,J. Husk du får hele hele 90 dages returret som er en fin sikkerhed for dig, hvis du nu fortryder dig køb af din vare. Mange er udmærket klar over, at man køber din Mölkky Spil hos den populære shop CoolStuff.dk, der virkelig har samlet toppen af de mest populære varer. Her i online shoppens kæmpe udvalg kan du shoppe løs efter lækre varer, deriblandt også den vare du kigger på lige nu. Når der handles i webshop er priserne mere attraktive end i butikkerne- det er effekten af, at den attraktive adresse på strøget ikke er nødvendig, og man dermed sparer meget på huslejen.

Online fordele med Mölkky Spil

Handler du varer i en dansk webbutik, er betingelserne lidt gunstigere, end hvis du handler i en fysisk butik. Webshop skal følge dansk lov, der giver 14 dages retrret. når dine varer købes i en shop, der findes også shops, der er endnu bedre og giver mere og forlænger din returret til mere end de 14 dage. Oveni returretten har du online også et ret stort udvalg af varer og shops, som gør det let at sammenligne priser, i de mange webshops der er på det danske marked. Din sammenligning kan du rent faktisk lave direkte på din mobiltelefon i bussen eller toget. Tænk også på, at ved at handle online, så slipper du helt for, at skulle slæbe varerne hjem fra butikken. Dine varer bliver sendt direkte hjem til dig, medmindre du vælger at få dem sendt til din arbejdsadresse, du skal bare huske at vælge den rigtige adresse. I onlineshoppen er der ingen kø der er ingen kø online - det er bare direkte til betaling, og så er du videre, så ungå de trælse frustrationer over, at det kan tage så lang tid for folk at finde de sidste mønter frem.

Køb Mölkky Spil i dag for kun kr. 159.00 med 90 dages returret, så sendes den direkte til din adresse.

23 anmeldelser af Mölkky Spil

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.