7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne kontakt@s-11.dk
Vælg en side

Who's She?-spil

(13 kundeanmeldelser)

DKK 339,00

Det klassiske spil Hvem der? optræder i et nyt og sjovere kostume: i Who's She? møder du berømte kvinder, der har ændret verden på forskellige måder. Kan du finde ud af, hvilken kvinde der er afbildet på modstanderens brik? … læs mere her

Er Who's She?-spil på lager?

Annonce
Køb Who's She?-spil

Yderligere beskrivelse og flere billeder her:
Who's She?-spil

Who's She?-spil fakta

• Navn: Who's She?-spil
  • Pris: DKK 339.00
  • Mærke: Playeress
  • ProduktID: 18805
  • Returret: 90 dage
  • Fri fragt: Ja, ved køb over kr. 499
  • Hurtig levering: Bestil inden kl. 15 så sendes Who's She?-spil samme dag (hverdage)

Mange leder efter den billigste Who's She?-spil på nettet, og de ender oftest ud med at finde tilbud her: Gå til shop

Hvor køber man den perfekte gave? Who's She?-spil lige her er et godt bud

Who's She?-spil har i lang tid været en af de bedst sælgende gadgets. "Leg & Spil > Spil > Selskabsspil", "Højtider > Morsdag", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Søster", "Gaver > Gaver efter alder > 20 års gave", "Gaver > Gaver efter tema > Fødselsdagsgaver", "Leg & S kategorien er også populær, når der skal gives gaver. CoolStuff.dk har solgt de sjoveste gadgets i mange år. Varen har 90 dages returret, som er mange flere dage end loven kræver. Er du på jagt efter den perfekte gave til konfirmanden, skuffer du i hvert fald ikke nogen, hvis gaven bliver Who's She?-spil, og så kan du med god samvittghed tage til fejringen. Det kan siges meget enkelt: Who's She?-spil er den perfekte mors dag gave. Gadgets er en kategori, som nogle vil mene er useriøst, og der er risiko for at der nogen, kan være bange for at give gadgets væk i gave. Det skal dog ikke afholde dig fra at blive den glade giver af gadgets som gaver, det forholder sig egentlig på den måde, at mange folk har en holdning om, at gadgets er perfekte gaveidéer.

Who's She?-spil får du 90 dages returret på

Who's She?-spil kan på grund af dens store popularitet nu findes i den eftertragtede varegruppe "Leg & Spil > Spil > Selskabsspil", "Højtider > Morsdag", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Søster", "Gaver > Gaver efter alder > 20 års gave", "Gaver > Gaver efter tema > Fødselsdagsgaver", "Leg & S. Og hey - du får jo også lige hele 90 dages returret med når du køber din vare. Fun fact er at de fleste shoppere i Danmark køber Who's She?-spil fra den meget brugte forhandler CoolStuff.dk, som ikke bare er en døgnflue, men har bevist sit eksistensgrundlag gennem lang tid. Her i online shoppens kæmpe udvalg finder mange det de leder efter, det kan jo passende være den vare du kigger på lige nu. Ved at købe dine varer i en webshop er priserne bedre- fordi webshoppen ikke har udgifter til en fysisk butik.

Online fordele med Who's She?-spil

Køber du produkter i forskellige webshops, giver de dig lidt bedre rettigheder, end hvis du handler i en fysisk butik. Dine varer skal kunne returneres i 14 dage. når du har handlet dine varer, en del shops efterhånden giver endnu mere der kan forlænge din standard returret med både uger og måneder. Når webshops har hele deres varekatalog liggende online, kan du se hele udvalget, som gør det let at sammenligne priser, på tværs af forskellige webshops. Du kan oven i købet gøre det super hurtigt, det er bare lige at finde de shop, der sælger din vare. Tænk også på, at ved at handle online, så slipper du helt for, at skulle indrette sig efter, hvornår butikkerne synes, de skal holde åbent. Online shoppen får Posten til at levere dine varer til din adresse, eller de kan blive sendt til din arbejdsplads, og få den løsning, der passer bedst for dig. De tider med at stå i kø er længe forbi - i dag handler vi online og så gå bare direkte til kassen, når du har fundet dine varer, og betal med det samme, så behøver du ikke længere forudsige, hvilken kø der er hurtigst - vi gætter aldrig rigtigt alligevel.

Køb Who's She?-spil i dag for kun kr. 339.00 med 90 dages returret, så sendes den direkte til din adresse.

13 anmeldelser af Who's She?-spil

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.